
Zwroty i reklamacje
W nawiązaniu do konwencji wiedeńską z 1961 roku, nasiona konopi nie zaliczają się do środków odurzających ponieważ nie zawierają żadnych substancji psychoaktywnych i nie są traktowane jak narkotyk w rozumieniu ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii. Wg polskiego prawa na terenie Polski posiadanie i sprzedaż nasion marihuany jest dozwolone. Natomiast uprawa nasion oraz pomoc w uprawie jest nielegalna. Również sklep który świadomie wysyła nasiona osobie planującej uprawę, sianie ww. nasion w kraju w którym jest to nielegalne popełnia przestępstwo. Wg prawa jest to obłożone karą pozbawienia wolności w podobnym wymiarze jak za samą uprawę.
Nie przyjmuje reklamacji z powodu:
- nasiona nie wykiełkowały
- rośliny nie utrzymały sie zaraz po wysianiu
- rośliny "zmutowały" (męskie)
Jednak rozpatrujemy reklamacje jeśli:
- zakupione nasiona przyszły uszkodzone (zgniecione)
- nie odpowiada Ci ich wygląd lub nie spełniają oczekiwań pod kątem kolekcjonerskim
Jak należy złożyć reklamację?:
- Reklamację zgłaszamy wysyłając e-malia
- Treść reklamacji musi zawierać:
- numer zamówienia lub data zamówienia wraz z imieniem i nazwiskiem zamawiającego oraz nr telefonu (do ewentualnego kontaktu z osobą reklamującą towar)
- odmiany które zamówiłeś,
- określenie tematu reklamacji - nazwa odmiany oraz ilość
- musisz nam wysłać reklamowane nasiona
- adres do wysyłki nowych nasion.
Sklep w przeciągu 48 godz. od złożenia reklamacji odpowie jak dana reklamacja została rozpatrzona.
Przygotuj się na odesłanie do nas wadliwych nasion - wskazówki otrzymasz w odpowiedzi na reklamację.
REKLAMOWANE NASIONA PROSZĘ WYSŁAĆ NA ADRES:
Pozytywnie rozpatrzone reklamacje
Wszystkie pozytywnie rozpatrzone reklamacje zostaną przez nas wysłane za pośrednictwem firmy kurierskiej tej samej co podstawowego zamówienia. Reklamacja będzie zawierała ten sam rodzaj nasion (reklamacja odmian automatycznych - wysyłka odmian automatycznych; reklamacja odmian feminizowanych - wysyłka odmian feminizowanych). Jest możliwość że reklamacja nie będzie zawierała dokładnie tych samych odmian, jednak odmiany wysyłane za reklamacje będą porównywalne pod kątem genotypów jak i plonu, czasu kwitnienia czy też zawartości THC.
FORMULARZ REKLAMACYJNY
DANE KLIENTA:
Imię i Nazwisko:
Adres:
e-mail:
tel.
Nr rachunku bankowego:
PRZEDMIOT REKLAMACJI:
Data nabycia towaru:
Nazwa towaru:
Nr paragonu/faktury:
Ogólna wartość towaru: ..... zł
ZGŁOSZENIE REKLAMACJI (opis wad i okoliczności ich powstania):
Kiedy wady zostały stwierdzone :
DZIAŁANIA NAPRAWCZE/ŻĄDANIE REKLAMUJĄCEGO:
(___) wymiana rzeczy na wolną od wad,
(___) zmniejszenie ceny za wadliwy towar, przy kolejnym zamówieniu,
(___) odstąpienie od umowy.
(czytelny podpis reklamującego)
OGÓLNE WARUNKI SKŁADANIA I UZNANIA REKLAMACJI KLIENTA
1.. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli sprzedany towar ma wadę fizyczną, która polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową. W szczególności rzecz sprzedana jest niezgodna z umową, jeżeli:
a). nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub z przeznaczenia;
b). nie ma właściwości, o których istnieniu sprzedawca zapewnił kupującego, w tym przedstawiając próbkę lub wzór;
c). nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę przy zawarciu umowy, a sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;
d). została kupującemu wydana w stanie niezupełnym.